Friday, November 22
Shadow

Svar fra leserundersøkelser i andre kvartal 2022


Foto: Olemedia / E + / Getty Images

Siden vi sist samlet inn undersøkelsesresultater fra magasinet Pest Management Professional (PMP) for første kvartal 2022, har vi fått god innsikt fra leserne i våre månedlige undersøkelser.

Vi legger også ut det samme spørsmålet til våre spaltister og medlemmer av PMP Editorial Advisory Board (EAB) hver måned på trykk, for å få svarene deres. Svar som ikke passer på Månedens spørsmål-siden for den trykte utgaven, er alltid inkludert i nettversjonen. For eksempel, det som følger er noen av våre siste meningsmålinger, med en lenke til bidragsyter / EAB-svar og noen av våre favorittlesersvar også.

Her er bare et utvalg av det beste av det beste fra andre kvartal 2022:

April: Håndter kundenes forventninger med mygg

  • Svar fra PMP / EAB bidragsytere
  • “Minn dem på at du kan hjelpe til med å kontrollere mygg som er i hagen deres, men det hindrer dem ikke i å komme etter dem fra nærliggende områder eller lenger unna.”
  • “Fortell kunden din hva tjenesten din ønsker og ikke vil gjøre. Avhengig av myggproblemets art, kan myggtjenesten din gi et høyt nivå av avbøtende tiltak – men gir kanskje ikke 100 prosent eliminering. “
  • «Vi er en liten sesongbasert virksomhet som fokuserer 95 prosent på myggkontroll. Vi lover ikke 100 prosent myggfritt, da dette absolutt ikke er mulig. I stedet gir vi kundene beskjed om at de bør se en stor reduksjon i mengden mygg, og at myggbestanden holdes på et tålelig nivå mellom påføringene. “
  • “Kommunikasjon og utdanning med klienten.”
  • “Fortell alltid sannheten.”
  • «Ikke overselg en tjeneste. Hvis du ikke kan håndtere eiendommen skikkelig og uten uttak, vær ærlig! De fleste av våre kunder har det bra på månedsbasis, men noen må skiftes ut hver tredje uke. Ikke gi kundene dine urealistiske forventninger, for eksempel “vi skal utrydde all mygg fra din eiendom”. Hold deg i forkant og overgå konkurrentene dine. ”
  • Annonser og selg “ubehagsreduksjon”, ikke “utryddelse”.

May: Hvilke strategier bruker du for å beregne inflasjon?

  • Svar fra PMP / EAB bidragsytere
  • “Jeg øker prisene for de kundene som koster meg mest. Jeg øker også prisene på nye tjenester og strammer forbruksbeltet.”
  • “Vi gjør tre ting: 1. Øker prisene og endrer tjenestefrekvensen for å øke dollar per stopp. Gjennomgå vår nåværende ruteprosess som et lederteam for å identifisere muligheter for forbedring. 3. Endre kompensasjonsstrukturer fra timebasert til insentivbasert til bedre engasjere teamet vårt i å identifisere muligheter for å forbedre prosesser og øke produksjonskapasiteten. ”
  • “Registrer flere kunder og øk alle priser.”
  • “For å øke prisene og forbedre veieffektiviteten.”

Juni: Hva er et godt tips når det gjelder ferier for deg og dine ansatte?

  • Svar fra PMP / EAB bidragsytere
  • «Gå for en betalt avspaseringsplan (PTO) for å erstatte sykefravær og ferie for ansatte. Det er en rimelig eller ingen fordel som alle setter pris på, og du trenger ikke være syk politi lenger. “
  • «Ikke ta med jobbmobilen».
  • “Inspiser for insekter og ta med en stor svart søppelsekk.”